Fakturowanie i Księgowość

Nie jestem klientem ING


Nie musisz nim być, by móc fakturować i księgować

Zarejestruj się bez konta

Otwórz konto - klienci bankowi mają łatwiej!

Jestem klientem ING


Korzystasz z bankowości internetowej Moje ING
lub ING Business?

Pakiety i płatności

Pytania i odpowiedzi

  • Czy mogę zapłacić BLIKiem za dostęp do płatnych modułów?

    Tak.
    Możesz zapłacić na trzy sposoby:

    • Podpinając swoją kartę VISA lub Mastercard
    • Przelewem online z najpopularniejszych banków w Polsce
    • Za pomocą BLIK-a.

    W każdym wypadku dokonasz płatności za pomocą bramki płatniczej iMoje.

  • Jak wygląda dokonywanie płatności za pakiety ING Księgowość?

    Opłaty za pakiety płatne w ING Księgowość są dokonywane z góry za miesiąc kalendarzowy.

    Proces wykupienia dostępu do płatnych modułów ING Księgowość można rozpocząć na dwa sposoby.


    1. Po zalogowaniu należy kliknąć w zakładkę Pakiety i płatności
    2. Należy wejść w zakładkę danych firmy i kliknąć Pakiety i płatności.

    Obie te akcje przeniosą Cię na poniższy widok:

    W sekcji Dostosuj plan z menu po lewej wybierz pakiet, który Cię interesuje. Następnie przy wybranym jego wariancie kliknij Dodaj do koszyka.

    Uwaga - jeżeli wcześniej dany pakiet nie był aktywny na koncie Twojej firmy, aktywujesz go w wersji testowej za 0 zł na jeden miesiąc kalendarzowy.



    W kolejnym kroku Przejdź do koszyka u dołu strony.

    W widoku Koszyka kliknij Zamów.

    W widoku Podsumowania kliknij Przejdź do płatności.

    W ostatnim kroku w widoku bramki płatniczej iMoje wybierz swoją metodę i dokonaj płatności.

  • Wykupiłem dostęp do płatnego modułu. Czy mogę go wyłączyć?

    Moduł aktywny w ramach wykupionego pakietu zostanie automatycznie wyłączony wraz z upływem okresu na jaki go wykupiono.
    Dodatkowo, w zakładce Pakiety i płatności > Mój plan możesz w każdej chwili wyłączyć swój pakiet klikając Przerwij subskrybcję.

    Uwaga:

    • Przerwanie subskrypcji nie oznacza automatycznego zwrotu środków, oznacza rezygnację z użytkowania.
    • Po przerwaniu subskrypcji trafisz na pakiet podstawowy (Fakturowanie).
  • Do kiedy wykupiony przeze mnie pakiet będzie aktywny, jeśli zapłaciłem np. 20 dnia miesiąca?

    W sytuacji, gdy pakiet zostanie wykupiony np. w połowie miesiąca, będzie aktywny do końca miesiąca kalendarzowego, tj. do ostatniego dnia miesiąca, w którym dokonano płatności. Dotyczy to pakietów miesięcznych.

    W wypadku pakietów dostępnych w wariantach 6 oraz 12 miesięcy pakiet będzie ważny przez wybrany okres wliczając w to miesiąc, w którym go wykupisz.

    Podczas zlecania płatności za pakiet okres jego będzie prezentowany w Koszyku.
    Dodatkowo, już po wykupieniu możesz to zweryfikować w zakładce Pakiety i płatności > Mój plan.

  • Nie opłaciłem płatnego pakietu w tym miesiącu. Czy stracę dostęp do moich faktur?

    Nie, brak opłaty w kolejnym miesiącu za dany pakiet skutkuje wyłączeniem tylko konkretnego, odpowiadającego mu modułu (np. brak opłaty za pakiet Księgowość skutkuje wyłączeniem modułu księgowego).

    Nadal będzie możliwy dostęp do dokumentów, fakturowania oraz płatności (tj. elementów pakietu Fakturowanie, w wypadku klientów ING Banku Śląskiego).

  • Czy mogę zapisać dane mojej karty kredytowej lub debetowej, żeby nie musieć pamiętać o płatnościach za pakiety?

    Tak.

    Jest taka możliwość, możesz w systemie zapisać dane o karcie.
    Podczas płatności za wybrany pakiet w widoku Koszyka zaznacz opcję Chcę podpiąć kartę do płatności cyklicznych.

    Twój wybrany pakiet będzie odnawiany automatycznie po zakończonym okresie z wykorzystaniem zapisanej karty płatniczej.

  • Czy dostanę fakturę za usługi ING Księgowości?

    Tak, faktura za płatne moduły zostanie przesłana na adres e-mail użytkownika (użyty jako login) od razu po wykupieniu dostępu do płatnego modułu. Dostęp do tych funkcjonalności zostanie nadany automatycznie.
    Dodatkowo, możesz w każdej chwili ją pobrać w Portalu. Przejdź do zakładki Pakiety i płatności > Zamówienia i przy wybranym zamówieniu kliknij Opcje >Pobierz fakturę.

Sprawdź inne pytania i odpowiedzi