Konsultacje księgowe
Pytania i odpowiedzi
-
Tak.
Możesz załączyć do swojego pytania pliki w formatach .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .txt, .jpg, .png oraz .xml.
Pamiętaj, że łączny rozmiar dodawanych plików nie może przekroczyć 10mb.
-
Oczywiście, że możesz :)
Przekażemy je do naszego Zespołu Wsparcia Technicznego i nie odejmiemy konsultacji z Twojego pakietu. -
Tak.
Otrzymasz ją na wskazany w systemie adres e-mail (Twój login), a dostęp do konsultacji uzyskasz od razu.
Znajdziesz ją także w zakładce Pakiety i płatności > Historia subskrypcji. -
Odpowiadamy najszybciej jak to możliwe :)
Pamiętaj jednak, że mamy 48h (dwa dni robocze) na udzielenie odpowiedzi. -
Odpowiedzi na pytania zadanie naszym ekspertom zobaczysz po zalogowaniu do ING Księgowość, w zakładce Usługi dodatkowe > Konsultacje księgowe.
Jednocześnie otrzymasz je na adres e-mail, który jest Twoim loginem do systemu. -
Wykupiony pakiet konsultacji (niezależnie od liczby) ważny jest przez rok od dnia zakupu.
-
Tak.
Nie musisz posiadać konta firmowego w ING, żeby móc wykupić pakiet konsultacji.
-
Odpowiemy na Twoje pytanie z zakresu księgowości, kadr oraz podatków.
Poniżej znajdziesz kilka przykładowych pytań:- Jak wliczyć w koszty zakup telefonu?
- Kupiłem samochód w leasingu, jak go rozliczyć?
- Jaką stawkę podatku wybrać dla sprzedanej wiertarki, na którą muszę wystawić fakturę?
- Jak przeprowadzić amortyzację samochodu?
-
Nie.
Preferujemy kontakt poprzez wiadomości w aplikacji - księgowy zadzwoni do Ciebie jeśli uzna, że poruszony przez Ciebie temat jest bardzo skomplikowany i ta forma komunikacji będzie w danej sytuacji wygodniejsza.