Nie jestem klientem ING
Nie musisz nim być, by móc fakturować i księgować
Zarejestruj się bez kontaJestem klientem ING
Korzystasz z bankowości internetowej Moje ING
lub ING Business?
Konsultacje księgowe
Pytania i odpowiedzi
- Czy do pytania można dodać załączniki?
Tak.
Możesz załączyć do swojego pytania pliki w formatach .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .txt, .jpg, .png oraz .xml.
Pamiętaj, że łączny rozmiar dodawanych plików nie może przekroczyć 10mb.
- Czy mogę zadać pytanie dotyczące działania aplikacji?
Oczywiście, że możesz :)
Przekażemy je do naszego Zespołu Wsparcia Technicznego i nie odejmiemy konsultacji z Twojego pakietu. - Czy otrzymam fakturę za wykupione konsultacje?
Tak.
Otrzymasz ją na wskazany w systemie adres e-mail (Twój login), a dostęp do konsultacji uzyskasz od razu.
Znajdziesz ją także w zakładce Pakiety i płatności > Historia subskrypcji. - Jak długo muszę czekać na odpowiedź?
Odpowiadamy najszybciej jak to możliwe :)
Pamiętaj jednak, że mamy 48h (dwa dni robocze) na udzielenie odpowiedzi. - Gdzie zobaczę odpowiedzi na zadane pytania?
Odpowiedzi na pytania zadanie naszym ekspertom zobaczysz po zalogowaniu do ING Księgowość, w zakładce Usługi dodatkowe > Konsultacje księgowe.
Jednocześnie otrzymasz je na adres e-mail, który jest Twoim loginem do systemu. - Jak długo ważny jest wykupiony pakiet konsultacji?
Wykupiony pakiet konsultacji (niezależnie od liczby) ważny jest przez rok od dnia zakupu.
- Nie mam konta firmowego w ING. Czy mogę skorzystać z konsultacji?
Tak.
Nie musisz posiadać konta firmowego w ING, żeby móc wykupić pakiet konsultacji.
- O co mogę zapytać w ramach konsultacji?
Odpowiemy na Twoje pytanie z zakresu księgowości, kadr oraz podatków.
Poniżej znajdziesz kilka przykładowych pytań:- Jak wliczyć w koszty zakup telefonu?
- Kupiłem samochód w leasingu, jak go rozliczyć?
- Jaką stawkę podatku wybrać dla sprzedanej wiertarki, na którą muszę wystawić fakturę?
- Jak przeprowadzić amortyzację samochodu?
- Wolę zadzwonić do księgowego, czy jest taka możliwość?
Nie.
Preferujemy kontakt poprzez wiadomości w aplikacji - księgowy zadzwoni do Ciebie jeśli uzna, że poruszony przez Ciebie temat jest bardzo skomplikowany i ta forma komunikacji będzie w danej sytuacji wygodniejsza.