Co możesz zrobić dzięki ING Office?
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
Zapoznaj się z instrukcją
-
Pobierz aplikację ING Office na urządzenia z systemem Android lub iOS w odpowiednim sklepie.
Zeskanuj,
aby przejść do Google PlayZeskanuj,
aby przejść do App Store
Aplikację ING Office pobieraj wyłącznie ze sprawdzonych źródeł - App Store i Google Play.
-
Nie, korzystanie z apki ING Office nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
-
Zapomnij o papierkowej robocie! ING Office pozwala na:
- Szybkie wystawianie faktur – bez względu na to, gdzie jesteś.
- Automatyczne wysyłanie faktur do klientów i monitorowanie ich statusu.
- Kontrolę płatności – aplikacja przypomni o terminach.
- Raportowanie sprzedaży – łatwa analiza finansów.
- Skanowanie faktur kosztowych – automatyczne rozpoznawanie danych.
-
- Freelancerzy – prostsze zarządzanie fakturami i wydatkami.
- Małe firmy – pełna kontrola nad finansami i księgowością.
- Startupy – szybkie i sprawne rozliczenia bez zbędnej biurokracji.
-
Tak.
- Podgląd salda i historii transakcji w czasie rzeczywistym.
- Realizacja szybkich przelewów i płatności cyklicznych.
- Pełna kontrola nad kartami firmowymi.
- Analizy wydatków – inteligentne raporty pomagają w budżetowaniu.
- Bilanse i rachunki zysków i strat w jednym miejscu.
-
Prawie :)
Apka ING Office pozwala Ci na zarządzanie firmą z każdego miejsca, wszędzie tam gdzie jest Twój telefon lub tablet.
ING Office to więcej niż fakturowanie i księgowość! Sprawdź dodatkowe usługi:
- Fakturowanie i Magazyn – 0 zł (dla klientów ING), 0 zł do 3 faktur /10 zł/mies. bez limitu (dla pozostałych).
- Samodzielna Księgowość – 20 zł/mies. (dla klientów ING), 30 zł/mies. (dla pozostałych).
- Kadry i Płace – 30 zł/mies. (dla klientów ING), 40 zł/mies. (dla pozostałych).
- Konsultacja księgowa – 40 zł.
-
Tak.
Wybierz odpowiedni pakiet i prowadź księgowość bez stresu:
- MIKRO – 100 zł/mies. (dla małych firm bez dokumentów kosztowych).
- MINI – 150 zł/mies. (do 10 dokumentów kosztowych).
- STANDARD – 210 zł/mies. (do 20 dokumentów kosztowych).
- PREMIUM – 290 zł/mies. (do 50 dokumentów kosztowych).