Fakturowanie i Księgowość

Co możesz zrobić dzięki ING Office?

Masz pytania?

  • Pobierz aplikację ING Office na urządzenia z systemem Android lub iOS w odpowiednim sklepie.

     

    Zeskanuj,
    aby przejść do Google Play

    Zeskanuj,
    aby przejść do App Store

     


     Aplikację ING Office pobieraj wyłącznie ze sprawdzonych źródeł - App Store i Google Play.

  • Nie, korzystanie z apki ING Office nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

  • Zapomnij o papierkowej robocie! ING Office pozwala na:

    • Szybkie wystawianie faktur – bez względu na to, gdzie jesteś.
    • Automatyczne wysyłanie faktur do klientów i monitorowanie ich statusu.
    • Kontrolę płatności aplikacja przypomni o terminach.
    • Raportowanie sprzedaży – łatwa analiza finansów.
    • Skanowanie faktur kosztowych – automatyczne rozpoznawanie danych.
    • Freelancerzy – prostsze zarządzanie fakturami i wydatkami.
    • Małe firmy – pełna kontrola nad finansami i księgowością.
    • Startupy – szybkie i sprawne rozliczenia bez zbędnej biurokracji.
       
  • Tak.

    • Podgląd salda i historii transakcji w czasie rzeczywistym.
    • Realizacja szybkich przelewów i płatności cyklicznych.
    • Pełna kontrola nad kartami firmowymi.
    • Analizy wydatków – inteligentne raporty pomagają w budżetowaniu.
    • Bilanse i rachunki zysków i strat w jednym miejscu.
       

    Nie masz konta firmowego w ING? Sprawdź, jak je założyć!

  • Prawie :)

    Apka ING Office pozwala Ci na zarządzanie firmą z każdego miejsca, wszędzie tam gdzie jest Twój telefon lub tablet. 

    ING Office to więcej niż fakturowanie i księgowość! Sprawdź dodatkowe usługi:

    • Fakturowanie i Magazyn – 0 zł (dla klientów ING), 0 zł do 3 faktur /10 zł/mies. bez limitu (dla pozostałych).
    • Samodzielna Księgowość – 20 zł/mies. (dla klientów ING), 30 zł/mies. (dla pozostałych).
    • Kadry i Płace – 30 zł/mies. (dla klientów ING), 40 zł/mies. (dla pozostałych).
    • Konsultacja księgowa – 40 zł.
       
  • Tak.

    Wybierz odpowiedni pakiet i prowadź księgowość bez stresu:

    • MIKRO – 100 zł/mies. (dla małych firm bez dokumentów kosztowych).
    • MINI – 150 zł/mies. (do 10 dokumentów kosztowych).
    • STANDARD – 210 zł/mies. (do 20 dokumentów kosztowych).
    • PREMIUM – 290 zł/mies. (do 50 dokumentów kosztowych).